رابطه جنسی ریحانا، خواننده معروف در اتوبوس! (عکس)

چهارشنبه 9 دی 1394
0:0
senatour

رابطه جنسی ریحانا، خواننده معروف در اتوبوس! (عکس)
شبکه جم در گزارشی که از بازیگران و خوانندگان خارجی پخش می نمود این بار ریحانا خواننده و مدل باربادوسی پاپ آمریکایی را سوژه خبری خود قرار داد. به گزارش ایران ناز شبکه جم درباره این خواننده که وی را پرفروش ترین هنرمند دیجیتال آمریکا و شاهزاده پاپ آمریکا معرفی میکنند، گفت: ریحانا به تازگی از دوربین فراری شده و بیشتر کار های خود را در خفا و به دور از دوربین های خبری انجام می دهد.
رابطه جنسی ریحانا، خواننده معروف در اتوبوس! (عکس)
ریحانا برای تبریک جشن شکر گذاری به دیدن دوست پسر پرحاشیه خود کریس براون رفته است و چهار روز پس از اجرای یکی از کنسرت هایش برای گذراندن شب شکر گذاری دو ساعت با کریس براون در اتوبوسی دیدار کرده است.
با توجه به حاشیه هایی که این دو نفر با یکدیگر داشته اند این دو قصد ندارند که مقابل رسانه ها با یکدیگر دیده شوند. از حمله گارد محافظ کریس براون مشخص بود که وی با ریحانا در اتوبوس روابط نامشروع برقرار کرده است.
رابطه جنسی ریحانا، خواننده معروف در اتوبوس! (عکس)
شایان ذکر است که این دو نفر چندی پیش با یکدیگر در یکی از اتوبان های لس آنجلس درگیر شده و کریس براون، ریحانا را به شدت مضروب کرده و ریحانا نیز وی را به دادگاه کشانده و به زندان و پرداخت جریمه نقدی محکوم کرد.

[ بازدید : 1452 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]

مطالب مرتبط

نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
این وبلاگ بیشتر جنبه ی وبلاگ تفریحی دارد و فعالیت هایش بیشتر موضوعات طنز بیوگرافی و عکس افراد مشهور اخبار جدید و...می باشد
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به وبلاگ سناتور است. || طراح قالب avazak.ir