عکس و بیوگرافی کامل رضا صادقی

سه شنبه 15 دی 1394
0:0
senatour

رضا صادقی

رضا صادقی، خواننده موسیقی پاپ ایرانی اهل بندرعباس است. رضا صادقی در ۲۵ مرداد سال ۱۳۵۸ در بندر عباس به دنیا آمد. ابتدا کار خود را با تلاوت قرآن آغاز کرد. علاقه‌مندی او به موسیقی موجب شد که او مسیرش را به آن سمت تغییر دهد.

آلبوم وایسا دنیا دومین آلبوم رسمی وی بود که موجی عظیم ایجاد کرد و برترین آهنگ دهه ۸۰ ایران شد. وی در سال ۱۳۹۰ آلبوم دیگری به نام آلبوم دیگه مشکی نمی‌پوشم! را ارائه کرد. تراک ۵ این آلبوم به همین نام است. در پی اعلام نام این البوم شایعات نادرستی مبنی بر اتمام مشکی پوشی وی بیان می‌شد که پس از توضیحات خود رضا صادقی و قسمت پایانی این ترک مشخص شد که در این ترانه رضا صادقی می‌گوید: واسه رفتن از این دنیا دیگه مشکی نمی‌پوشم! در این آلبوم شعر ۱۲ آهنگ را خود رضا صادقی گفته است. این آلبوم قرار بود با نام‌های ۱۲۱ و یادگاری منتشر شود که به این نام تغییر کرد.

رضا صادقی

رضا صادقی

رضا صادقی در فیلمی با نام بی خداحافظی بازی کرد که قسمت خیلی کوتاهی از زندگی خود وی نیز در این فیلم بوده است.
او با بابک جهانبخش یکی از خوانندگان مطرح ایرانی رابطه خوبی دارد، حتی در آلبوم من و بارون بابک جهانبخش یک ترک به همراه هم خواندند. همچنین وی در آلبوم تو محکومی به برگشتن خشایار اعتمادی تراکی به نام “نمیدونی و میدونم” با او هم خوانی کرد که حاشیه‌هایی به دنبال داشت.

مشکلات جسمی رضا صادقی
وی در بچگی به بیماری ساده‌ای مبتلا شده بود. که در تنها کلینیک موجود در بندر حضور میابد و بدلیل اشتباه دکتر و تزریق اشتباه در نخاع کلیه اعضای بدن وی فلج شد که به مرور زمان تمامی بدن وی مداوا شد و فقط در قسمت زانوهای پایش ضعفی ایجاد شد.

رضا صادقی

رضا صادقی

ازدواج رضا صادقی

رضا صادقی در ۲۰ بهمن ۹۰ با دختری ایرانی که ساکن آلمان بوده عقد و یک سال بعد ازدواج کرد. ۲ سال بعد از ازدواج خود دارای دختری به اسم تیارا میشود. تیارا اولین فرزند رضا صادقی است که در بهمن سال ۱۳۹۲ به دنیا آمده است.

رضا صادقی در مورد ازدواجش می گوید، در سفر به آلمان از طریق دوستانم با خانواد‌ه‌ای آشنا شدم و در مدتی که آنجا بودم احساس کردم باید به این اندیشه باشم که تفکری جز تفکر خودم را بپذیرم، ضمن اینکه همسرم خیلی آدم صادقی است. برخلاف من عصبی نیست، خیلی لبخند می‌زند، مهربان است، آدم‌ها را دوست دارد و به بچه‌ها عشق می‌ورزد.

بیشتر طرفدار تفکر من بود تا طرفدار آهنگ‌هایم؛ این بیشتر جذبم می‌کرد. تفکرات و حتی مطالعات و مصاحبه‌های من. از مصاحبه‌هایم بیشتر از شعرهایم آگاه بود و این برای من جالب‌ بود. همسرم سال‌ها از ایران دور بود، با فرهنگ اروپا آشناتر بود. برای من مهم این است که همسرم در یک خانواده اصیل و با تفکرات ایرانی بزرگ شده است.

اصالت همیشه برای من خیلی مهم بوده است. یک ویژگی مثبت دیگر او سیدزاده بودنش است. پدرخانم من اهل مطالعه و کتاب است، کلکسیون کتاب دارد و از همه مهم‌تر اینکه احساس می‌کنم همسرم، مادر خوبی برای بچه‌های من است. بدون تعارف می‌گویم همه مردهای جهان بعد از مادرشان از همسرشان توقع مادر بودن دارند.واقعا ممنونم که بچه‌بازی‌هایم را طاقت می‌آورد. درکل احساس خوبی به تمام اتفاقات دوروبرمان دارم و یکی از ستاره‌های خوب زندگی من همسرم است.

آلبوم‌های رضا صادقی
– ۱۹۹۲ / ۱۳۷۲ – راز عشق
– ۱۹۹۴ / ۱۳۷۳ – باله پرواز
– ۱۹۹۵ / ۱۳۷۴ – کلاغ غارغاری
– ۱۹۹۶ / ۱۳۷۵ – گل لاله
– ۱۹۹۷ / ۱۳۷۶ – بندر قدیم
– ۱۹۹۹ / ۱۳۷۷ – مستانه و دیوانه
– ۲۰۰۰ / ۱۳۷۸ – رویای شیرین
-۲۰۰۰ / ۱۳۷۹ – ۱۰ ثانیه
-۲۰۰۱ / ۱۳۸۰ – عاشقم من
– ۲۰۰۲ / ۱۳۸۱ – حکایت مشکی پوش
-۲۰۰۳ / ۱۳۸۲ – مشکی رنگه عشقه
– ۲۰۰۳ / ۱۳۸۲ – کما
– ۲۰۰۴ / ۱۳۸۳ – پرچم مشکی
– ۲۰۰۵ / ۱۳۸۴ – دلم برات میسوزه
– ۲۰۰۵ / ۱۳۸۵ – پیرهن مشکی
– ۲۰۰۶ / ۱۳۸۶ – وایسا دنیا
-۲۰۰۹ / ۱۳۸۸ – چقدر سخته (غیر رسمی)
– ۲۰۰۹ / ۱۳۸۸ – یکی بود یکی نبود
-۲۰۰۹ / ۱۳۸۸ – سلام آقا (دو قطعه در وصف امام حسین)
– ۲۰۱۰ / ۱۳۸۹ – هشت (یک قطعه در وصف امام رضا)
– ۲۰۱۱ / ۱۳۹۰ – آلبوم دیگه مشکی نمی‌پوشم
-۲۰۱۲ / ۱۳۹۱ – نسیم انتظار (دو قطعه مذهبی)
– ۲۰۱۳ / ۱۳۹۲ – همین…
– ۲۰۱۴ / ۱۳۹۳ – فقط گوش کن
– ۲۰۱۴ / ۱۳۹۳ – یک جرعه باران


[ بازدید : 1627 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]

مطالب مرتبط

نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
این وبلاگ بیشتر جنبه ی وبلاگ تفریحی دارد و فعالیت هایش بیشتر موضوعات طنز بیوگرافی و عکس افراد مشهور اخبار جدید و...می باشد
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به وبلاگ سناتور است. || طراح قالب avazak.ir