دانلود ESET NOD32 Antivirus + Smart Security v9.0.377.0 x86/x64 Trial Version - نرم افزار آنتی ویروس

جمعه 24 ارديبهشت 1395
11:49
senatour

دانلود ESET NOD32 Antivirus + Smart Security v9.0.377.0 x86/x64 Trial Version - نرم افزار آنتی ویروس و اسمارت سکیوریتی نود 32

ESET نام یکی از معروف‌ترین شرکت‌هایی می‌باشد که بیش از 20 سال است در زمینه محصولات امنیتی فعالیت دارد. این شرکت که در شهر براتیسلاوا کشور اسلواکی قرار دارد از سال 1992 شروع به فعالیت کرده و توانسته است رضایت بیش از 100 میلیون کاربر را جلب کند.

این شرکت برای امنیت شبکه‌های خانگی دو محصول با نام‌های ESET Smart Security و ESET NOD32 Antivirus معرفی کرده است که هر کدام برای هدفی خاص طراحی شده‌اند، محصولات این شرکت با دریافت جوایز متعدد در این چند سال توانستند بارها عنوان بهترین آنتی ویروس سال را از آن خود کنند؛ محصولات این شرکت با دارا بودن ویژگی‌های منحصر به فرد خود در ایران کاربران بسیاری دارند که در ادامه این مطلب به معرفی کامل هر دو محصول این شرکت خواهیم پرداخت.

قابلیت‌های کلیدی نرم افزارهای امنیتی شرکت ESET:
- قابلیت شناسایی و حذف طیف وسیعی از فایل‌های مخرب
- دارای Firewall قدرتمند و کنترل محتوای ورودی از اینترنت به سیستم
- بهره‌گیری از جستجوی رفتاری و ابری به طور همزمان
- دارای قابلیت جستجو و تشخیص ایمیل‌های آلوده به فایل‌های مخرب
- ایمن سازی سایت‌های بانکداری الکترونیکی و خریدهای آنلاین
- مدیریت و محدود سازی دسترسی سایر کاربران به سیستم

ویژگی‌های منحصر به فرد نرم افزارهای امنیتی شرکت ESET:
- قابلیت Device Control: بعضی از ویروس‌ها به صورت مخفیانه اطلاعات خصوصی و شخصی کاربر را بر روی دستگاه‌های خارجی (External) کپی می‌کنند و بدون این که کاربر متوجه شود، بخش عظیمی از اطلاعات هارد آن بر روی سایر دستگاه‌ها منتشر می‌شود؛ این تکنولوژی انحصاری باعث می‌شود تا بدون اجازه کاربر هیچ فایلی کپی یا حذف نشود.

- قابلیت Social Media Protection: این قابلیت با مسدود سازی پروفایل افراد شیاد و کلاه بردار در شبکه‌های اجتماعی، امنیت کامل شما را در این شبکه‌ها فراهم می‌کند تا در دام کلاه برداران اینترنتی نیوفتید.

- قابلیت Small System Footprint: این قابلیت با متمرکز کردن نیروی تولیدی سیستم به نرم افزارهای روزمره و پر کاربرد، هم باعث صرفه جویی در مصرف انرژی و هم افزایش عمر سایر قطعات سیستم می‌شود.

- قابلیت Anti-Theft: این قابلیت به کاربر این این امکان را می‌دهد تا در صورت مفقود شدن لپ تاپ و یا سیستم خود بتواند هر کجای دنیا که باشد تمامی اطلاعات سیستم خود را از بین برده و آخرین محل شناسایی شده را ردیابی کند.

- قابلیت Botnet Protection: یکی از موقعیت‌هایی که سیستم آلوده می‌شود، قرار گرفتن در یک شبکه آلوده است که بسیار رایج بوده و عمدتاً در شبکه‌های Wireless و WiFi اتفاق می‌افتد؛ این قابلیت برنامه باعث جلوگیری از آلوده شدن سیستم در یک شبکه آلوده می‌شود.

- قابلیت Antispam: قابلیت ضد هرزنامه حالا با تکنولوژی ابری ادغام شده تا بتواند بهتر و سریع‌تر از همیشه شما را از شر هرزنامه‌ها و ایمیل‌های تبلیغاتی خلاص کند.

- قابلیت Parental Control: این قابلیت به مدیر سیستم این امکان را می‌دهد تا دسترسی سایر کاربران نظیر کودکان و فرزندان را در محیط اینترنت و حتی ویندوز محدود کرده و بتواند آن‌ها را کنترل کند.

تفاوت نسخه‌های Antivirus و Smart Security در چیست؟
نسخه Antivirus یک بسته کامل امنیتی برای سیستم بوده و قابلیت مقابله با هرگونه عوامل مخرب در سیستم را داراست و برای سیستم‌های آفلاین که به اینترنت دسترسی ندارند بسیار مناسب است اما نسخه Smart Security علاوه بر تمامی امکانات نسخه Antivirus، مجهز به یک Firewall بسیار قوی بوده که تمامی تبادلات اینترنتی را کنترل می‌کند و اجازه نمی‌دهد تا هرگونه فایل آلوده از شبکه اینترنت وارد سیستم شود.

به طور خلاصه نسخه Smart Security برای افرادی مناسب است که مدام با اینترنت سروکار داشته و به سایت‌های زیادی مراجعه می‌کنند، این دسته از افراد چون تبادل زیادی با اینترنت دارند، باید مراقب داده‌های ورودی و خروجی سیستم خود باشند تا امنیت خود را به خطر نیندازند.


مقایسه نسخه‌های مختلف این برنامه:
- نسخه ESET NOD32 Antivirus:
این نسخه از برنامه اولین راهکار شرکت ESET بوده و فقط شامل موارد زیر می‌شود:
1. موتور قدرتمند ضد ویروس شرکت ESET
2. قابلیت Anti-Phishing
3. قابلیت Device Control
4. قابلیت جستجو ابری و رفتاری
5. قابلیت Social Network Protection
6. قابلیت Small System Footprint
7. قابلیت به روز رسانی خودکار نرم افزار

- نسخه ESET Smart Security:
این نسخه از برنامه علاوه بر تمامی ویژگی‌های نسخه ESET NOD32 Antivirus موارد زیر را اضافه‌تر دارد:
8. Firewall قدرتمند شرکت ESET
9. قابلیت Anti-Theft
10. قابلیت Botnet Protection
11. قابلیت Parental Control

12. قابلیت Antispam




مقایسه امکانات نرم افزار:
حجم نرم افزار: حجم فایل نصب این برنامه حدود 70 مگابایت بوده و برای یک نرم افزار امنیتی بسیار مناسب است.

حجم فضای مورد نیاز نرم افزار: این نرم افزار برای نصب و راه اندازی فقط نیاز به 320 مگابایت فضای خالی دارد که برای یک نرم افزار امنیتی بسیار مناسب است.

حجم آپدیت‌های نرم افزار: تعداد به روز رسانی‌های این نرم افزار بسیار کم بوده و حجم آپدیت‌های آن نیز بسیار کوچک است.

قابلیت ذخیره سازی آپدیت‌های دانلود شده توسط کاربر: این امکان به طور پیش فرض وجود ندارد ولی روش‌هایی برای ذخیره سازی آپدیت‌ها معرفی شده است که مورد تائید شرکت سازنده نیست.

قابلیت آپدیت آفلاین نرم افزار بدون نیاز به اینترنت: این امکان به طور پیش فرض وجود ندارد ولی روش‌هایی برای نصب آپدیت‌های آفلاین معرفی شده است که مورد تائید شرکت سازنده نیست.

جستجوی خودکار USB Flash بعد از اتصال به سیستم: بله، این امکان وجود دارد.

سازگاری با نسخه‌های مختلف ویندوز: این برنامه حتی در جدیدترین نسخه خود نیز از ویندوزهای XP و Vista و 7 و 8 و 8.1 پشتیبانی می‌کند.

میزان استفاده از منابع سیستم: این نرم افزار نه تنها منابع کمی را به خود اختصاص می‌دهد بلکه تقریباً هیچ گونه تاثیری در کارایی و بازدهی سیستم ندارد و باعث کند شدن آن نمی‌شود.

فعال سازی قطعی نرم افزار: تا کنون هیچ کرک قطعی برای این برنامه منتشر نشده است و تنها راه موجود، خرید لایسنس قانونی آن است.
ESET NOD32 Antivirus + Smart Security Screenshot 1 ESET NOD32 Antivirus + Smart Security Screenshot 2 ESET NOD32 Antivirus + Smart Security Screenshot 3 ESET NOD32 Antivirus + Smart Security Screenshot 4 ESET NOD32 Antivirus + Smart Security Screenshot 5

ESET is designed to be complete solution in the field of computer protection against infiltrations and attacks. ESET products offers more than just a sum of its parts it is synergy that matters most. If all components are used simultaneously, the effectiveness of the whole program is multiplied. ESET products unifies all its functions to create a complex security solution.


سیستم مورد نیاز

Windows 8.x, 7, Vista, Home Server:
- 1 GHz 32-bit (x86) or 64-bit (x64) processor
- 512 MB (1 GB for Vista x64) RAM of system memory
- 320 MB available space
- Super VGA (800 × 600)

Windows XP SP3:
- Windows XP Service Pack 3 is required for best performance
- 400 MHz 32-bit (x86)/ 64-bit (x64) processor
- 128 MB RAM of system memory
- 320 MB available disk space
- Super VGA (800 × 600)



راهنمای نصب

1. نرم افزار را دانلود و نصب کنید.
2- این نرم افزار فاقد هرگونه کرک و یا فعال ساز می‌باشد و در حال حاضر تنها راه استفاده قانونی از آن، خرید لایسنس قانونی این نرم افزار می‌باشد، برای خرید لایسنس آن به این صفحه مراجعه فرمایید.
3- در ورژن جدید نرم افزار های ESET ابتدا باید به صفحه زیر بروید:
https://my.eset.com/convert?culture=en-us
و با وارد نمودن Username و Password مربوط به لایسنس قانونی خود، License Key اختصاصی خود را دریافت و در نرم افزار وارد کنید.

توجه: چنانچه لایسنس شما تقبلی باشد نمی توانید License Key اختصاصی خود را دریافت کنید و قادر به استفاده از ورژن ۹ نخواهید بود! این تغییر جدید در نرم افزار های ESET برای مقابله با تقلب سودجویانی هست که لایسنس های تقلبی را به جای لایسنس اصلی به کاربران می فروشند.


لینک های دانلود

توجه: لینک های دانلود زیر به صورت مستقیم و از سایت شرکت ESET هستند، چنانچه بر روی سیستم شما قبلاً کرک محصولات ESET نصب شده باشد و یا نسخه غیر اصلی(دستکاری شده) محصولات ESET را نصب کرده باشید ممکن است لینک های زیر کار نکنند!

اطلاعات نسخه NOD32 Antivirus
اطلاعات دانلود نسخه آزمایشی با محدودیت زمانی (Trial Version Download)
دانلود دانلود - نسخه 32 بیتی - 81 مگابايت
دانلود دانلود - نسخه 64 بیتی - 82 مگابايت

اطلاعات نسخه Smart Security
اطلاعات دانلود نسخه آزمایشی با محدودیت زمانی (Trial Version Download)
دانلود دانلود - نسخه 32 بیتی - 90 مگابايت
دانلود دانلود - نسخه 64 بیتی - 91 مگابايت


رمز فایل

www.p30download.com


[ بازدید : 12281 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]

مطالب مرتبط

نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
این وبلاگ بیشتر جنبه ی وبلاگ تفریحی دارد و فعالیت هایش بیشتر موضوعات طنز بیوگرافی و عکس افراد مشهور اخبار جدید و...می باشد
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به وبلاگ سناتور است. || طراح قالب avazak.ir