هک وای فای

جمعه 1 خرداد 1394
22:39
senatour

برای اموزش هک وای فای به ادامه مطلب مراجعه کنید

سلام ، بنا به درخواست های شما عزیزان مبنی بر گذاشتنه آموزش هک وای فای ؛ امروز میخوام روش ساده ی هک وای فای رو در دو روش اندروید و سیستم خانگی رو براتون بگم :

هک وای فای با گوشی:

شما برای هک کردن وای فای و به دست آوردن پسورد شبکه های وای فای مجاور خود ، می توانید با دانلود نرم افزار اندروید Wifi Password به راحتی و سادگی این کارها را انجام دهید.

این نرم افزار ، یک ابزار امنیتی شبکه برای پیدا کردن آسیب پذیری در شبکه شما می باشد. رمز عبور وای فای شکن به شما خواهد گفت که امنیت شکستن رمز عبور وای فای که در این نزدیکی میباشد چقدر است.

1. بسیار آسان

2. معمولی

3. غیرممکن

سبز بدان معنی است که پسورد وای فای را بسیار آسان حدس بزنید، زرد و نارنجی به معنی آن مدتی طول می کشد برای تولید رمز عبور وای فای، قرمز به معنی آن است که عملیات برای هک وای فای مورد نظر تقریبا غیر ممکن است.

نام برنامه جهت دانلود :WIFI PASWORD BREAK

هک وای فای برای کامپیوتر:

نرم افزار Cain یک ابزار قدرتمند و چند کاره مخصوص ویندوز میباشد که از مهمترین انها میتوان به اسکن و بدست آوردن پسورد شبکه های وای فای و نمایش آدرسهای mac،نمایش پسورد های ذخیره شده در اینترنت اکسپلورر ،نمایش پسوردهای ایمیل ،کانکشنهای دایال آپ،و... اشاره نمود درکل این نرم افزار آچار فرانسه هکرها میباشد البته به شما توصیه میشود فقط در موارد مجاز از این نرم افزار استفاده فرمایید.


[ بازدید : 1317 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
این وبلاگ بیشتر جنبه ی وبلاگ تفریحی دارد و فعالیت هایش بیشتر موضوعات طنز بیوگرافی و عکس افراد مشهور اخبار جدید و...می باشد
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به وبلاگ سناتور است. || طراح قالب avazak.ir