نرگس محمدی در کنار خواهر و برادرش + تصاویر

جمعه 4 دی 1394
0:2
senatour

نرگس محمدی در کنار خواهر و برادرش + تصاویر


نرگس محمدی

نرگس محمدی بازیگر سینما و تلویزیون که اکثر مردم او را با سریال ستایش میشناسند یک خواهر و یک برادر به نام های سارا و محسن دارد که در ادامه عکسهای آنها را میبینید.

نرگس محمدی: فکر می کنم همه خانواده ها از با هم بودن لذت می برند و از اینکه در کنار یکدیگر هستند احساس خوشبختی می کنند و ما هم از این قاعده مستثنی نیستیم. من هم خانواده ام را دوست دارم و به هیچ عنوان حاضر نیستم بدون آنها و به صورت مستقل زندگی کنم. از خدا می خواهم روزی آنقدر پول داشته باشم که بتوانم یک خانه بسیار بزرگ بخرم تا بتوانیم همیشه در کنار هم زندگی کنیم. خانواده تنها نعمت خداوند به انسان است که تکرارپذیر نیست و باید از لحظه لحظه با خانواده بودن لذت برد.

نرگس محمدی در کنار خواهر و برادرش

محسن، سارا و مادرم را از ته قلبم دوست دارم و حاضر نیستم حتی یک روز هم از آنها جدا باشم. روزهایی که از آنها دور بوده ام هم به خاطر کار بوده و به جز الزامات کاری که گاهی پیش می آید، هیچ چیز دیگری نمی تواند ما را از هم جدا کند. ما در کنار هم خوشبختیم و آن را با چیزی عوض نمی کنیم.

نرگس محمدی

نرگس محمدی متولد ۹ فروردین ۱۳۶۴ در تهران ، او ابتدا به تئاتر مشغول شد. اولین حضور سینمایی وی در فیلم ریسمان باز بود. وی با بازی در آناهیتا (فیلم) نشان داد که استعداد خوبی در این زمینه دارد.

نرگس محمدی

او با بازی در سریال شهرت فراوانی را فراهم کرد. وی همچنین دارای کارشناسی پرستاری می باشد.


[ بازدید : 32767 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]

مطالب مرتبط

دزفول1394/10/11 ساعت 9:57
خوب بود ولی بعد شهرت کار خودشو خراب کرد
اره نمیدونم چرا اینا وقتی یه کم بالا میان دیگه گند میزنن
simatabjonoob.ir/
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
این وبلاگ بیشتر جنبه ی وبلاگ تفریحی دارد و فعالیت هایش بیشتر موضوعات طنز بیوگرافی و عکس افراد مشهور اخبار جدید و...می باشد
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به وبلاگ سناتور است. || طراح قالب avazak.ir