ساخت ایمیل یاهو

يکشنبه 27 ارديبهشت 1394
20:53
senatour

برای اموزش ساخت ایمیل یاهو به ادامه مطلب بروید

ساختن ایمیل در یاهو برای همگان آزاد و رایگان است. اگر شما هم مایل هستید در یاهو صاحب ایمیل شوید، فقط کافیست مراحل زیر را با دقت طی کنید در صورتی که سوالی برای شما پیش آمد کافی است در قسمت نظرات کاربران برای ما کامنت بگذارید تا به آن پاسخ گوییم:

1. به آدرس mail.yahoo.com بروید یا اینجا کلیک کنید.

2. پس از آنکه صفحه ایمیل یاهو کاملا باز شد، بر روی دکمه آبی رنگ Create New Account که بالا سمت راست صفحه قرار دارد کلیک کنید.

3. پس از کلیک بر روی دکمه !Sign up for Yahoo (یا لینک Sign Up) شما به صفحه ای هدایت می شوید که باید مشخصات خود را با دقت در بخشهای مربوط وارد کنید،

- در قسمت اول نام و نام خانوادگی را در قسمت های First Name و Last Name

- در قسمت Yahoo Username باید نام کاربری صحیح وارد کنید اگر چند لحظه صبر کنید یاهو یه شما چند نام کاربری پیشنهاد می کند که می توانید آنها را انتخاب کنید. سعی کنید نامی با معنی انتخاب کنید که به خاطر سپردن آن کار دشواری نباشد. (برای مثال من ممکن است swift.liam را انتخاب کنم با اینکه نام liam.swift را ترجیه می دهم. و اگر موجود نبود، عددی را به آخر آن اضافه کنم). اگر نام کاربری مورد نظر شما از قبل توسط فرد دیگری انتخاب شده باشد، پیام قرمز رنگ This ID is not available را مشاهده خواهید کرد که باید نام کاربری مورد نظر خود را تغییر دهید.

- در قسمت Password هم باید کلمه عبور صحیح وارد کنید. در فرم جدید ثبت نام یاهو باید حتماً کلمه عبور بین 8 تا 32 کاراکتر (حرف) داشته باشد، حتماً شامل هم حروف کوچک و هم حروف بزرگ باشد و حتماً باید شامل اعداد هم باشد.

- اما به قسمت بعدی میرسیم که اینجا شما باید شماره تلفن همراه خود را وارد کنید تا یاهو برای شما یک کد ارسال کند. در بین این کشور ها کشور ایران را انتخاب کنید. و در کادر جلوی آن شماره تلفن همراه خود را وارد نمایید.

- در قسمت بعدی (Birthday) تاریخ تولد خود را به میلادی انتخاب کنید

- در قسمت بعدی جنسیت خود را انتخاب کنید (Male به معنی مرد و Female به معنی زن است - یا به ترتیب مذکر و مونث)

- (این مرحله اختیاری است و می توانید انجام ندهید!) در قسمت آخر می توانید یک شماره تلفن همراه دیگر به همان صورتی که شماره تلفن همراه اول را وارد کردید وارد کنید. در قسمت Relationship هم می توانید عبارت Friend را وارد کنید.

- حالا بر روی دکمه Create Account کلیک کنید. اگر قسمتی از فرم را اشتباه پر کرده باشید، در همان صفحه میمانید و پیغام خطایی روبروی قسمت مربوطه به شما داده می شود، آن قسمت را اصلاح کنید. اگر با پیغام خطایی مواجه نشوید، به مرحله بعد خواهید رفت.

Yahoo Captcha

- در این مرحله باید کد امنیتی که در تصویر می بینید را در کادر زیر آن وارد کنید تا کار تمام شود.

- حالا به صفحه تبریک برده می شود که بالای صفحه به شما تبریک گفته است (Congratulations). بر روی دکمه Click Here To Start ... که پایین صفحه قرار دارد کلیک کنید. حالا شما در صفحه اصلی ایمیل خود هستید، تبریک می گویم، ایمیل شما ساخته شده است.

تبریک میگویم، شما صاحب ایمیل یاهو هستید.


برچسب ها: www.lainechat.ir ,
[ بازدید : 1358 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
این وبلاگ بیشتر جنبه ی وبلاگ تفریحی دارد و فعالیت هایش بیشتر موضوعات طنز بیوگرافی و عکس افراد مشهور اخبار جدید و...می باشد
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به وبلاگ سناتور است. || طراح قالب avazak.ir