بیوگرافی زدبازی

سه شنبه 24 آذر 1394
0:0
senatour

بیوگرافی زدبازی + عکس های جدید و شخصی زدبازی

بیوگرافی زدبازی

زدبازی نام یکی از گروههای رپ فارسی و موسیقی راک است که در لندن و پاریس مستقرّ اند.

سه خوانندهٔ اولیه گروه عبارت‌اند از:

سامان کرامتی (سامان ویلسون) (Wilson) متولد سال ۱۳۶۴
مهراد مستوفی (مهراد هیدن) (Hidden) متولد سال ۱۳۶۳
سهراب مراد خواه (سهراب ام جی) (MJ) متولد سال ۱۳۶۴

همچنین سیاوش سیجل (Sijal) و علیرضا جی جی(JJ) قبلاً دو عضو افتخاری گروه بودند و در بعضی از آهنگها با زد بازی مشارکت داشته‌اند و اخیراً به جمع این گروه پیوسته‌اند. در واقع این دو نفر در فرانسه خود مشغول به ضبط آهنگ اند.همچنین نسیم به عنوان هم خوان با این گروه همکاری می‌کند.

آلبوم‌ها و آهنگ‌ها

در سال ۲۰۱۱ خبر انتشار اولین آلبوم این گروه به نام زاخارنامه داده شد و این آلبوم خرداد سال ۱۳۹۱ منتشر شد. اولین سینگل این آلبوم به نام "تهران مال منه" ۱۸ فروردین ۱۳۹۱ پخش شد.
آلبوم جدید زدبازی با نام زاخار نامه که اولین آلبوم این گروه می‌باشد با حضور تمام اعضاء (به جز سامان ویلسون) در ۱۶ خرداد ۱۳۹۱ پخش شد. زد بازی با غوغاهای بسیار توانست اولین آلبوم خود را به نام زاخارنامه منتشر کند. آلبوم زاخارنامه اولین آلبوم استودیویی گروه زدبازی، می‌باشد. این آلبوم در تاریخ ۱۶ خرداد ۱۳۹۱ منتشر شد. مهراد هیدن، سهراب ام جی، سیاوش سیجل، علیرضا جی جی، و نسیم در این آلبوم حضور دارند. همچنین هیچکس، بهزاد لیتو، و آرش دارا در این آلبوم به عنوان خواننده مهمان حضور دارند همچنین مهراد هیدن در حال ضبط آلبوم خود به نام سرمایه می‌باشد. آهنگ جدید زدبازی اوبی نام دارد که زدبازی در آن به خواننده‌های جدید اشاره می‌کند. در فوریه ۲۰۱۴ قرار است آلبومی با نام پیر شدیم ولی بزرگ نه از جی جی، سیجل، نسیم پخش شود که در آن بهزاد لیتو و کورنلا خواننده مهمان هستند.
مهراد هیدن و تارا آهنگی را به اسم پس چی شد را تقدیم به نوید شاهسوندی (دوست صمیمی گروه زدبازی) که بر اثر سانحه در پیست اسکی درگذشت تقدیم کرد.

اعلام خداحافظی

این گروه تا به حال بیش از ۳۰ آهنگ به صورت تکی ساخته‌اند و به یکی از بهترین و معروف‌ترین گروه شناخته شده در ایران تبدیل شدند[نیازمند منبع] آن‌ها برای مدت حدود ۵ ماه کناره گیری کردند واقدام به اعلام خبر منحل شدن گروه زد بازی نمودند ولی بعد از این مدت آهنگ “مثل من“ خود را پخش کردند.



[ بازدید : 3893 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]

مطالب مرتبط

نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
این وبلاگ بیشتر جنبه ی وبلاگ تفریحی دارد و فعالیت هایش بیشتر موضوعات طنز بیوگرافی و عکس افراد مشهور اخبار جدید و...می باشد
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به وبلاگ سناتور است. || طراح قالب avazak.ir